http://img357.imageshack.us/img357/9356/dostlukrehberix5v72683yih3.gif

ღ°•.♥.•°ღ GÖÇMENHANIM ღ°•.♥.•°ღ

..•*•.. BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜZERİNDEKİ KANDIR,TOPRAK EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR ..•*•..

TÜRKİYE CANIM FEDA

CANIM TÜRKİYEM...

<$14 Şubat 2008 Perşembeh2>
<$

TÜRK'ÜN SESİ


Türk'ün Sesi Vatanı vatan eden kutsal topraktır.

Değerini bilmeyen alçaktır.

Benim ulusumu var eden yüce Allah'tır.

Benim şanlı soyum Altay'dandır.

Din ve iman içimde saklıdır,

Eğer dışıma yansıyorsa Bilki Türklük bana haramdır.

Atalarımın bana emanet ettiği topraklar,Anamın ak sütü gibi helaldir.

Değerini bilmeyen değersiz bir alçaktır.

Bir dil, bir millet ve de bir devlet Budur benim aşkım ve Turanım.

Gelecekteki yarınım çocuklarım Bu toprakta huzurla yaşasınlar,

Ben bu yolda şehit olmaya hazırım.

Alevisi, Şiisi , Sünnisi, Sağcisi, SolcusuGelin Türkçü yolda birbirimize kavuşalım.

Turan'a beraber ulaşalım beraber şahlandıralım.

Bilki budur Türk'ün sesi bilki budur Türk'ün yükselişi.

Kanımdan biri olsun benimle beraber olsun.


ALLAH TÜRK IRKINI KORUSUN.


Yücel Mehmet Çavuş (2005 Bir Turan Vakti)

<$2 Yorum/h4>

 
TÜRKÝYEM - MUSTAFA YILDIZDOGAN